Digitale nieuwsbrieven

New_LP_1200_01

LeasePlan
Interne communicatie door digitale magazines voor eigen medewerkers in 33 landen.

De Kernboodschap verzorgt de meest uiteenlopende digitale nieuwsbrieven en berichten. Onder meer voor SNS Asset Management, SNS REAAl, SNS Retailbank, SNS Bank, LeasePlan, Financieel Actief en R.-K. Begraafplaats Buitenveldert.

 

Intentie en frequentie

Met een nieuwsbrief kunt u goedkoop een vaste relatie opbouwen met uw klanten of doelgroepen. Een digitale nieuwsbrief is echter een periodieke uitgave. Iedere maand of kwartaal alles opnieuw verzinnen is onhandig, kost teveel tijd en geeft de ontvanger niet de gewenste herkenning. Vaak stopt daarom een nieuwsbrief na een paar publicaties. 
Een goede newsletter hanteert een redactieformule, waarbij vorm en inhoud elkaar intensiveren. Zonder dat dit uw eigen organisatie te zwaar belast. De Kernboodschap kan samen met u of uw organisatie zorgen voor de juiste aanpak. Het vergaren van relevante content en het aansprekend communiceren in beeld, tekst en geluid. Om het vervolgens online te brengen in de juiste frequentie.