Meten is weten
 


Internet gaat over zoeken en gevonden worden. Maar veel klanten vinden maar moeilijk de informatie die ze wensen. Om die oorzaken te achterhalen maakt de Kernboodschap gebruik van de testmethodiek van usability-goeroe Jakob Nielsen.
De Kernboodschap heeft gebruikerstesten uitgevoerd voor de landelijke & gemeentelijke overheid en brancheorganisaties.

De kracht van intranet
 


Grote organisaties met veel medewerkers onderschatten vaak de kracht van een goed werkend intranet als effectief instrument voor interne communicatie. De Kernboodschap zorgt dan voor een duidelijke informatiestructuur en overzichtelijke vormgeving.

Op de agenda
 


SNS Bank NV is een voorstander van Bouwsparen. Een hypotheekvorm die in Duitsland al lang gemeengoed is en klanten een lagere schuldopbouw geeft.
De Kernboodschap maakt vaker gebruik van actie-websites om een bepaald onderwerp op de agenda te krijgen.

© Copyright 2016
De Kernboodschap
bureau voor creatieve communicatie
Effectief in beeldvorming
Alle rechten voorbehouden.
Adres
De Kernboodschap
H.J. Algrastraat 20
1067 WL Amsterdam
06 202 49 556
Overig
Algemene voorwaarden >
Privacy statement >
Disclaimer>
Powered by Kernboodschap