Mark én Jan-Peter
 


De Kernboodschap heeft zowel de persoonlijke campagnesite van de huidige premier als wel van de vorige premier ontworpen. Naast vele andere politici, bestuurders en ondernemers die zich willen profileren, heeft de Kernboodschap ook verkiezingssites voor CDA (2002 en 2003) en VVD (2006) ontworpen.

Troostende woorden
 


R.-K. Begraafplaats Buitenveldert onderscheidt zich van andere begraafplaatsen door een grote groep vrijwilligers. Tijdens de Open Dag (omdat een ingrijpende verbouwing was afgerond) heeft de Kernboodschap i.s.m. deze vrijwilligers een gedichtenroute ontwikkeld. Er kwam zelfs een alpinist aan te pas om de baniers met troostende woorden in de bomen te bevestigen.

De mens als merk
 


Wie geen merk is, telt niet mee. Personal branding is jezelf als merk presenteren aan anderen, waarbij je positieve beelden en associaties oproept. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen. Je laat iedereen zien wie je bent en waar je voor staat.
De Kernboodschap maakte een stichtingslogo en promotie voor muziekleraar Johan van Vossen, die met zijn stichting uitgroeide tot een steunfonds voor jong muziektalent.

© Copyright 2016
De Kernboodschap
bureau voor creatieve communicatie
Effectief in beeldvorming
Alle rechten voorbehouden.
Adres
De Kernboodschap
H.J. Algrastraat 20
1067 WL Amsterdam
06 202 49 556
Overig
Algemene voorwaarden >
Privacy statement >
Disclaimer>
Powered by Kernboodschap