Werkwijze

Het belang van de opdrachtgever staat voorop
De opdrachtgever heeft op ieder moment een accuraat beeld van de voortgang.
De opdrachtgever houdt volledige controle over zijn opdracht. Voordat we een nieuwe stap nemen, accordeert de klant eerst de vorige.
Bij ingewikkelde processen is het voor de opdrachtgever altijd duidelijk wat en wanneer er iets van hem/haar wordt verwacht.
Bijvoorbeeld zijn onmisbare inbreng.

Bert_Bras_01

We werken procesmatig en stapsgewijs.
Stap 1:  Scoping, briefing, inventarisatie en opdrachtomschrijving
Stap 2:  Concept in beeld (ideeën, ruwe schetsen) en tekst (informatiestructuur, tone-of-voice)
Stap 3:  Uitwerking in presentatiemodellen (moodboards, beeldschermen, demo’s)
Stap 4:  Realisatie (programmeren, werktekenen, testen, vermenigvuldigen)
Stap 5:  Evaluatie van resultaten (bereik, verkoop, bezoek, etc.)

Animatie_werkwijze

De Kernboodschap is in haar aanpak:
fris
 (heeft verrassende en oorspronkelijke ideeën),
flexibel (niet vastgeroest en handelt snel) en
bereikbaar (geen negen tot vijf cultuur).

Resultaatgericht
De Kernboodschap geeft door visuele communicatie diensten en producten meer betekenis en relevantie.
Waardoor organisaties en individuen een betere dialoog met hun doelgroepen kunnen voeren en daarom beter kunnen presteren.